Oftest stillede spørgsmål
Jeg har modtaget et defekt produkt – hvad gør jeg?
Du kan kontakte os på info@mysimshop.dk, og så hjælper vi dig derfra 🙂
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse – hvad gør jeg?
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem korrekt. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, om din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes – der foreligger kun en reservation indtil da.
Hvorfor mangler jeg en vare i min ordre?
Mangler du en vare i din ordre, kan det skyldes, at varen enten er undervejs, udsolgt eller at vores lager har glemt at lægge varen i pakken. Kontakt os gerne så vi kan hjælpe dig.
Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto.
Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard ved bestilling.
Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet.